Wie ben ik?

Socioloog; ik startte mijn loopbaan als marktonderzoeker bij Motivaction, onderzoek vormt nog steeds de schakel in mijn werk.

Marketing van goede doelen; de rode draad door mijn loopbaan is strategie en marketing van goede doelen. Het begon operationeel als junior (ze bestelde zelfs nog de ola’s bij Lijnco in Groningen) en heeft zich in 20 jaar ontwikkeld tot strategisch adviseur, inspirator, kritische geest. Zelf zeg ik ook wel eens: ik ben een ‘Sucker for philanthropy’. Meer en meer ontwikkel ik een sterk voorkeur voor het échte werk. Wat ik daarmee bedoel, lees je bij ‘mijn visie’.

Wereldfietser; fietsen, op kop en tegen de wind in, het kan mij niet snel gek genoeg. Zo maakte ik al lange reizen over de hele wereld, Nieuw Zeeland, Costa Rica, Laos & Thailand, Cuba. De zomer van 2019 breng ik door in de Rocky Mountains, waar ik met mijn liefde Fons en goede vrienden Claire en Rob 5.000 km ga fietsen, waarvan 90% off road van Mexico naar Canada.

Vrijwilliger; ik ben mijn hele leven al actief voor verenigingen (ik was op ’n 15e al gediplomeerd volleybaltrainer, haha!) en stichtingen. Lokaal en landelijk. Onder meer: Bestuur van de Vrienden van Abrona. Werkgroep nieuw buurthuis Woerden. Webinarprogramma Nederland Filantropieland.

Netwerk; ik werk altijd graag met de beste mensen, en verzamel de competenties om me heen die nodig zijn voor de klus. Dat kan zijn binnen mijn Tinke-netwerk, zo werk ik veel en graag met Mascha Buiting. Soms zoek ik voor opdrachten weer andere mensen erbij, zo werkte ik bijv. met Dedan Schmidt voor de strategie van KBO-PCOB.

En verder? Sinds de zomer van 2018 zijn we baasjes van border collie Senna (ookwel: onze barones)