Wie ben ik?
Een socioloog met Nima-C; ik startte mijn loopbaan als marktonderzoeker bij Motivaction, onderzoek vormt nog steeds de schakel in mijn werk. Mijn marketing skills heb ik ontwikkeld bij WWAV, waar ik het in tien jaar tot partner schopte.
Marketing van goede doelen; de rode draad door mijn loopbaan is strategie en marketing voor goede doelen. Het begon operationeel als junior (ik bestelde zelfs nog de ola’s bij Lijnco in Groningen) en heb mij in vijfentwintig jaar ontwikkeld tot strategisch adviseur, inspirator, kritische geest. In 2012 ben ik mijn eigen adviespraktijk gestart.
Impact van goede doelen; de opleiding impactmanagement die ik in 2019 volgde bij Impact House Grant Thornton, was voor mij ’thuiskomen’. De ontbrekende schakel naast sociologie en marketing! Dat maakte voor mij de cirkel rond.
Wereldfietser en zeiler; fietsen, op kop en tegen de wind in, het kan mij niet snel gek genoeg. Zo maakte ik al lange reizen over de hele wereld, Nieuw Zeeland, Costa Rica, Laos & Thailand, Cuba. De zomer van 2019 bracht ik door in de Rocky Mountains, waar ik met mijn liefde Fons en goede vrienden Claire en Rob 5.000 km heb gefietst, waarvan 90% off road van Mexico naar Canada. Tussendoor zeilen we al bijna twintig jaar op de ‘Joppe’ op het Nederlandse en Duitse Wad.
Vrijwilliger; ik ben mijn hele leven al actief voor verenigingen (ik was op m’n 15e al gediplomeerd volleybaltrainer, haha!) en stichtingen. Lokaal en landelijk. Onder meer: Bestuur van de Vrienden van Abrona. Werkgroep nieuw buurthuis Woerden. Webinarprogramma Nederland Filantropieland. Donor van bloed en plasma. En momenteel voorzitter van stichting Betrokken Ondernemers Woerden.
Netwerk; ik werk altijd graag met de beste mensen, en verzamel de competenties om me heen die nodig zijn voor de klus.
En verder? Sinds de zomer van 2018 zijn we baasjes van border collie Senna (ook wel: onze barones)