Met haar analytische blik kan ze snel onbekende complexe zaken doorgronden en meedenken, op zowel conceptueel als tactisch niveau als dat gevraagd wordt. Ze is inspirerend en denkt graag out of the box. Daarnaast is ze ad rem, zeer prettig én professioneel in de communicatie. Zowel in de relatie opdrachtgever-opdrachtnemer, als naar betrokken collega’s. Elise Dokter, Manager Publieke Stakeholders en Public Affairs, KVK
Baukje brengt nieuwe energie en deskundigheid mee. Zij is in staat om snel te analyseren en heldere stappen te nemen met een organisatie. Zij is gefocust op een goed resultaat met oog voor de mensen in haar team. Het is een plezier om met haar samen te werken. Michael Rutgers, voorheen directeur Longfonds
Samenwerken met Baukje staat garant voor slimme inzichten, frisse blikken, veel energie, bergen inspiratie en resultaat. Baukje denkt vanuit impact én realiseert impact. Mascha Buiting, strategisch adviseur en interim manager
Vrolijk, open en recht door zee: dit zijn wat mij betreft de 3 woorden Baukje typeren. Zowel in het begeleiden van teamsessies als het neerzetten van een volledig impactplan geeft Baukje onwijs veel energie, is ze open en eerlijk en geeft ze feedback waar je mee verder kan. Debby Weijers, directeur St. Proefdiervrij
De kennismaking en opdrachtafstemming met Baukje ging zoals ze zelf ook is: snel, open en duidelijk. Ze heeft zich ons fonds snel eigen gemaakt. Daar was ik echt van onder de indruk. Het is zo prettig als een interimmer vrij vlug echt een toegevoegde waarde is. Lotje uit de loterij! Kirsten Ottens, zelfstandig adviseur, voorheen directeur ING NL fonds
Baukje is betrokken en scherp. Vanuit haar deskundigheid heeft ze de brug geslagen naar waar wij voor staan en nieuwe kansen gecreëerd. ManonVanderkaa, interim directeur
Baukje is een innovatief talent! Door buiten kaders te denken heeft ze mogelijkheden voor de strategie gezien die we nu ten volle benutten. Stefanie Lap, Adviseur Filantropie en Partnerschappen, Oranjefonds
Eer professionele sparringpartner voor marketingstrategie en positionering; constructief en doelgericht. Zenka Reijn, directeur St. Hartekind
Baukje heeft ons een sterke marketing strategie bezorgd. Haar stijl is praktisch en met haar vraagstelling daagt ze ons telkens weer uit. Irma Kalkhoven, hoofd fondsenwerving St. Aap
Met haar prikkelende stijl heeft Baukje het kloppend hart van de organisatie centraal gezet in een eigentijdse marketing strategie. Liliane Franssen, voorheen director marketing, communicatie en fondsenwerving Wilde Ganzen
Met Baukje als onderzoeker dring je diep door tot geefmotieven van donateurs. En donateurspanels zijn bij Baukje beslist in goede handen! Maurice de Hond
Baukje leidde ons projectteam, zij inspireerde, verbond en ging ook de heikele onderwerpen niet uit de weg. Pieter Hemels,