Marketing met

Baukje zorgt voor focus, structuur en eenvoud. Een hoge opbrengst tegen geringe kosten. Dat vraagt om analyse van feiten en een onbevooroordeelde  interpretatie. Kennis van de markt  is voor organisaties van levensbelang. Ook spiegelen van de interne organisatie. Ingesleten patronen binnen werkorganisaties doorbreken. Een inspirerend marketing plan – dus niet zo een standaard stuk! – dat door iedereen wordt omarmd. Dat geeft weer plezier en het broodnodige resultaat. Met  Baukje komt marketing weer tot leven!

Zeer professionele sparringpartner voor marketingstrategie en positionering; constructief en doelgericht. Zenka Reijn, Manager Public Engagement, Oxfam Novib
Baukje is betrokken en scherp. Vanuit haar deskundigheid heeft ze de brug geslagen naar waar wij voor staan en nieuwe kansen gecreëerd. Manon Vanderkaa, directeur Unie KBO
Baukje heeft Amnesty een sterke marketing strategie bezorgd. Haar stijl is praktisch en met haar vraag-stelling daagt ze ons telkens weer uit. Irma Kalkhoven voorm. marketing manager Amnesty International
Baukje leidde ons projectteam, zij inspireerde, verbond en ging ook de heikele onderwerpen niet uit de weg. Pieter Hemels, directeur Hemels van der Hart
Baukje begrijpt snel waar je heen wilt, geweldig in aanscherpen van mijn gedachten en visie, strategisch sterk en beide benen in de praktijk! Petra Sleven, adviseur fondsenwerving en interim management