H3roes – Klantrede 2016

Onlangs hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Deze klantrede is net zo relevant voor commerciƫle organisaties als voor non profit organisaties. Vanwege de noodzaak steeds voldoende oog te houden op de behoeften van donateurs en leden ben ik vanaf de start lid van deze groep van tien H3roes. Stuk voor stuk professionals in klantgerichtheid met als gemeenschappelijke missie Nederland klantgerichter te maken.

Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant of donateur echt meer centraal wil stellen. Er is het afgelopen jaar veel veranderd en dat vindt zijn weerklank in de nieuwe Klantrede. De Klantrede 2016 schetst daarom heldere uitdagingen om de verwarring voorbij te komen en je als organisatie op nieuwe manieren te verbinden met klanten en donateurs, persoonlijk en digitaal in vertrouwde en nieuwe omgevingen.

De Klantrede 2016 is een initiatief van H3ROES en is ontstaan in Slot Zuylen. Ter voorbereiding is aan 44 professionals met elk een eigen achtergrond in klantgerichtheid gevraagd input te leveren op het gebied van klantbeleving, professionele uitdagingen uit hun praktijk en maatschappelijke trends op het vlak van klantgericht ondernemen. Deze zijn in een interactief debat verdiept en uitgewerkt tot consequenties voor organisaties voor 2016. Tot slot is er door H3ROES een integrale Klantrede van geschreven, die dezelfde middag is voorgedragen aan de co-creƫrende professionals. Download de klantrede 2016 hier.

Wil je op de hoogte worden gehouden van het laatste nieuws over klantgerichtheid meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief van H3roes. Je kunt denken aan boeiende gratis online seminars, goede blogs en artikelen, praktijkvoorbeelden waar helden het verschil maken, en natuurlijk onze jaarlijkse Klantrede.

Naar overzicht