Eervolle vermelding(en) DDB100!

M’n werk als adviseur op het terrein van impactmarketing is niet onopgemerkt gebleven. Ik kreeg ervoor een mooie vermelding in de Top 100 2020-2021 van Filantropie Influentials, die door De Dikke Blauwe is ontwikkeld. “Baukje is een topper op een gebied dat ze de afgelopen jaren eigenlijk zelf ontwikkeld heeft: een blend van marketing en strategie. Impactmarketing noemt Stam het: het verbinden van markt en missie; het samen zoveel mogelijk impact genereren. Inhoud en marketing staan daarom bij Stam nooit los van elkaar maar gaan juist hand in hand: het gaat bij haar altijd om de juiste verbinding tussen impact, draagvlak en steun. Daardoor is ze uitgegroeid tot een van de pioniers in de doorontwikkeling van wat in een 1.0-versie nog fondsenwerving genoemd werd.”

In de Top 100 invloedrijkste spelers van 2018-2019 had ik ook een mooie vermelding, toen met name vanwege mijn rol in de ontwikkeling van het webinarprogramma van branchevereniging Nederland Filantropieland. “Baukje is van de open source, een belangrijke eigenschap van haar is de wil om kennis te delen met anderen.”

De hele ranglijst 2020-2021 vind je hier: https://www.dedikkeblauwe.nl/news/ddb-journaal-donderdag-12-november-2020